Reise til Thailand med barn

Hei Hei Tenkte jeg skulle skrive litt om ferien vår. Hvordan vi opplevde Thailand, hvordan det er å reise dit med små barn og om ferien vår generelt. Jeg har tidligere vært i Thailand og da var jeg både i Bangkok, Phibun, Hua hin og Chang mai. Jeg elsket thailand fra første stund og det var abs...

Borte best men hjemme bra ;)

Hei Hei I går kom vi hjem fra ferien. Vi alle var litt småsure for at vi skulle dra. Når taxien kom å henta oss for å kjøre oss til flyplassen sto Leon i porten å holdte seg fast. Nei, jeg ikke bli med sa han flere ganger :p Vi koste oss med deilig lunsj før vi ble henta og kjørt til flyplassen....

Siste dagen!

Hei Hei I dag har det vært knall vær så da bestemte vi oss for å dra på stranda. Vi var litt usikre på hva vi skulle gjøre i dag siden det er siste dagen. Er så mye mer vi vil oppleve og gjøre men vi bestemte oss for å ha kosedag og ta det rolig :) Vi bada i bassenget og solte oss før vi dro på ...

Endelig phi phi øyene

Hei Hei I dag var det litt overskyet når vi våkna men vi bestemte oss for å dra til phi phi øyene for det. Heldigvis kom sola frem og vi har hatt knall vær i dag :) Når vi kom ned til båtene så fikk vi vite at vi måtte bestille tur til øyene og at vi da ikke kunne gjøre det før i morgen. Vi vill...

Kveldstur på stranda

Hei Hei I dag har vi vært veldig trege. Uff. Vi har ikke mange dagene igjen her og vil gjerne gjøre flere ting før vi drar men vi var så slække i dag og plutselig så var kl halv 5. Jeg sovna på sofaen mens Leon trykka på nettbrettet. Christoffer aner jeg ikke hva drev med men jeg våkna i hvertfa...

Hipp hipp hurra

Hei Hei I dag har verdens beste kjæreste, forlovede, bonuspappa og bestevenn bursdag! Gratulerer så mye med dagen din :* Jeg elsker deg veldig høyt og setter utrolig stor pris på alt du gjør for meg og Leon :) Takk for at du gjør meg til verdens lykkeligste jente :) Du får meg alltid til å smile...

En dag på stranda

Hei Hei Glemte helt å blogge i går.. Jeg og Christoffer ble sittende i jacuzzin i går kveld med et glass vin og da går tiden så utrolig fort! Men i går så dro vi til en strand som han vi leier av hadde krysset av på kartet for oss og gikk inn på google for å sjekke den opp. Den virket veldig fin...

Dino parken

Hei Hei I dag så tok vi taxi til Karon og kata. Vi satt oss ned et sted for å spise og jeg fikk jo lyst på alt :p Bestilte ris med kylling (som er fantastisk godt her), våruller og nachos. Samtidig bestilte jeg mat til Leon og drikke til oss. Måtte le litt når jeg bestilte og pekte på alt jeg sk...

Bildedryss fra 3D museumet

Hei Hei I dag har vi vært veldig trege med å komme oss ut. Har badet, lekt og slappet av før vi dro ut for å spise middag :) Etter det så dro vi på 3D museum for å ta noen bilder. Det har vært overskyet og regnet par ganger her i dag så blir litt begrensinger på hva man kan gjøre da. Men det var...

Bird show og elefanter

Hei Hei I dag har vi hatt en kjempe fin dag :) Bada og kosa oss masse her hjemme før vi tok taxi til bird show som ikke er så langt unna her. Vi titta litt rundt på fuglene før showet begynte. Det var et veldig morsomt show og papegøyene var jo så flinke :) De var veldig flinke til å inkludere b...

Stort shoppingsenter

Hei Hei Det er så kjedelig at det snart bare er en uke igjen her. Vi stortrives og kunne tenkt oss å vært her mye lengre. Før vi skulle reise så var det flere som spørte meg om ikke 3 uker ble for lenge. Men 3 uker på et sånt sted er absolutt ikke for lenge. Det er så mye å gjøre og så mye å se ...

Thailand

Hei Hei Jeg og Christoffer var ikke i seng før kl 4 i natt. Vi koste oss så veldig i går kveld at vi helt glemte tiden. Angret litt når Leon våkna kl 7. Men han var så snill å satt i senga og lekte frem til kl 8. Men vi har vært så trøtt i dag og Leon har vært full av energi, så ikke bra kombina...

Vil du gifte deg med meg?

I går kveld etter at Leon var lagt så satt jeg og Christoffer ute å koste oss med musikk og vin. Vi satt å pratet sammen i timevis om alt og ingenting! Det er så fantastisk å ha en kjæreste man kan snakke med om alt. Tiden flyr når vi er sammen. Vi satt oss i jacuzzin og koste oss. Christoffer gi...

Nai harn beach

Hei Hei I går så dro vi til nai harn beach. Vi leste at det ikke var så mye strøm og bølger på den stranda så da ville vi se hvordan det var der. Var mye bølger og strøm der men ikke like ille som på det første stedet vi var. Denne gangen fikk vi til og med Leon ut i vannet og han syns det var s...

Kos i bassenget

Hei Hei I dag har vi ikke gjort så mye. Vi har kost oss i bassenget mesteparten av dagen :) Sola kom frem litt her i sta så da la vi dyna ut og solte oss litt. Men det er jo så utrolig varmt i sola så svetta renner med en gang jeg legger meg ned. Blir nesten for varmt. Men godt vi har basseng så...

Big buddha

Hei Hei Nå er Leon i seng og vi sitter ute å koser oss :) I dag har vi vært å sett på big buddha. Kjempe stor buddha som du kan se høyt oppe ved fjellene her i phuket. Den var veldig stor og veldig bra gjennomført. Vi tok noen bilder der mens taxi sjåføren venta på oss. Jeg måtte dekke til knærn...

Kosedag

Hei Hei I dag har vi bare vært ved villaen. Dagen startet med regn men ellers i dag har det vært overskyet. Har ikke vært like varmt her i dag og det har faktisk vært veldig deilig. Vi har badet i bassenget, slappet av på sofaen med film, lagd middag her og bare kost oss. Vært veldig deilig med ...

En tur på akvariumet :)

Hei Hei I dag har vi vært i akvariumet og sett på forskjellige fisker. Vi ble litt skuffet for vi trodde det skulle være mye større men det var det ikke. Men det var moro å se på noen av fiskene da :) Etter vi hadde vært der så dro vi til phuket by for å spise. Leon sovna i bilen på vei dit og s...

mygg og mas

Hei Hei I dag har vi ikke gjort så mye. Vi har kost oss ved villaen, bada og tatt det med ro frem til kl 2 :) Vært trøtte hele gjengen tror jeg. Koste oss litt i senga og på sofaen :) Det har vært opphold her i dag så vi tok taxi til patong igjen for å shoppe litt men vi fant ikke så mye i dag h...

Patong

Hei Hei Nå sitter vi ute å koser oss med øl og prosecco :) Leon sovna for litt over en halvtime siden. Vi kom hjem for en time siden så da var det rett i seng. I dag så tok vi taxi til patong for å shoppe litt. Det var tusenvis av butikker der og altfor mye å se på. Veldig mange mennesker og de ...

Villaen i bilder

Et soverom med inngang til bad :) Et soverom til og bad inn til høyre utenfor soverommet. Gadd ikke å ta bilde av det badet for det er ikke noe fint :p Soverommet vårt med eget garderoberom og bad :) Stue og kjøkken :) Fantastiske uteplassen :)

Phuket zoo

Hei Hei I dag startet vi dagen som vi pleier. Kaffe kos ute mens Leon ligger å sover. Han våkner ca en halvtime etter oss :) Han sover godt her og våkner rundt halv 8! Fortsatt litt trøtt etter turen og tidsforskjellen tror jeg :) Han sover fortsatt i senga sammen med oss. Ikke helt klar for å s...

Endelig stranda

Hei Hei I dag sto vi opp kl 7. Sola skinte og det var knall vær ute. Kjempe deilig :) Vi bada i bassenget og koste oss i sola. Vi bestemte oss for å dra til kata beach når sola først var fremme så vi gjorde oss klare for å gå å finne taxi. Når vi gikk bortover gata kom taxi sjåføren som kjørte o...

Butterflies garden

Hei Hei I dag sto vi opp litt over kl 7. Koste oss med kaffen ute mens det pøste ned med regn. Veldig koselig og ikke minst deilig. Er så varmt og klamt her så godt det regner litt innimellom og klarner opp lufta :) Leon sov til kl 10 så han var nok veldig sliten etter reisa. Han våknet i går kv...
Linn Pedersen

28, Moss

-Kona til Christoffer -Trebarnsmamma -Student ved nki -Selvstendig forhandler av forever living Kontakt: linn_chr_@hotmail.com Følg meg gjerne på instagram og snap: llarsen88